Fandom

Campaigns Wikia

Komuchy w Polsce

1,300pages on
this wiki
Add New Page
Talk3 Share

This article should be translated into English from the original Polish. If you can, please do so.

If you have any questions, pose them on the talk page.

Komuchy w Polsce. Artykuł krótki, licze na odpowiedzi i rozwinięcie rozmowy. Byli komuniści w Polsce rządzą państwem. NIe tylko zresztą oni. Ludzie rządzący mają za mało oleju w głwoie, odwagi i charyzmy aby zacząć robić dobrze dla kraju. jest tyle wyzwań (skrócenie procedur w sądownictwie, ułatwienie prawa spadkowego, ułatwienie procedury adopcyjnej, wprowadzenie ejdnego "płaskiego" podatku...). Brakuje nam ludzi. Wszystkie zwapniałe staruchy dbają tylko o własną kiesę, a my mało co mozemy zrobić. Pdoaję tu za przykłąd Szczecin, gdzie układy są niesamowicie silne. Tutaj zaistnienie i działanie w polityce miasta jest nie lada wyczynem. Nieustające walki to wcale nie bajka. Mam znajomych, którzy będąc radnym miasta Szczecin i burmistrzem małego miasteczka "wypadli", bo chcieli działać a nie się pieprzyć. Nie wspominam tu o obecnej władzy państwowej, która jest zupełnie nieudolna i chce zacząć od "kadr". Stalin też miał kadry swoje i do czego to doszło? Zamierzam wprowadzić "czarną sobotę" - dzień, w którym druga kaczka została premierem, a w Ukraninie zatryumfował Janukowycz.

Pozdrawiam i czekam na korespondencję Jacek

Also on Fandom

Random Wiki