FANDOM

This article should be translated into English from the original Polish. If you can, please do so.

If you have any questions, pose them on the talk page.

Komuchy w Polsce. Artykuł krótki, licze na odpowiedzi i rozwinięcie rozmowy. Byli komuniści w Polsce rządzą państwem. NIe tylko zresztą oni. Ludzie rządzący mają za mało oleju w głwoie, odwagi i charyzmy aby zacząć robić dobrze dla kraju. jest tyle wyzwań (skrócenie procedur w sądownictwie, ułatwienie prawa spadkowego, ułatwienie procedury adopcyjnej, wprowadzenie ejdnego "płaskiego" podatku...). Brakuje nam ludzi. Wszystkie zwapniałe staruchy dbają tylko o własną kiesę, a my mało co mozemy zrobić. Pdoaję tu za przykłąd Szczecin, gdzie układy są niesamowicie silne. Tutaj zaistnienie i działanie w polityce miasta jest nie lada wyczynem. Nieustające walki to wcale nie bajka. Mam znajomych, którzy będąc radnym miasta Szczecin i burmistrzem małego miasteczka "wypadli", bo chcieli działać a nie się pieprzyć. Nie wspominam tu o obecnej władzy państwowej, która jest zupełnie nieudolna i chce zacząć od "kadr". Stalin też miał kadry swoje i do czego to doszło? Zamierzam wprowadzić "czarną sobotę" - dzień, w którym druga kaczka została premierem, a w Ukraninie zatryumfował Janukowycz.

Pozdrawiam i czekam na korespondencję Jacek